Urbinská 180 (mapa)381 01  Český Krumlov

Adresa:

Urbinská 180 (mapa)
381 01  Český Krumlov

Otevírací doba:

zajišťování služby u klientů: každý den od 7 do 19 h

Kancelář služby: pondělí a středa 9:00 – 11:00, jindy po předchozí domluvě.
Nastavení zobrazení písma

Služby ICOS

Pro zájemce o asistenci

Pro zájemce o asistenci

Jak požádat o službu

Máte-li zájem o Osobní asistenci, obraťte se na nás telefonicky, e‑mailem či osobně. Popřípadě se na nás můžete obrátit i písemně na adresu provozovatele: ICOS Český Krumlov, 5. května 251, 381 01 Český Krumlov.

Rádi vám zodpovíme veškeré dotazy, souhrnně se ty nejdůležitější informace dozvíte v dokumentu Informace pro zájemce o službu Osobní asistence:

V případě, že chcete požádat o službu, je nezbytné vyplnit Dotazník pro zájemce. Dotazník chápeme jako oficiální žádost o vedení zájemce o Osobní asistenci. S vyplněním dotazníků vám rádi pomůžeme. Dotazník nám můžete vyplnit přímo prostřednictvím online formuláře, případně zaslat (či předat) prostřednictvím výše uvedených kontaktů. 

Po vyplnění Dotazníku vás kontaktuje vedoucí Osobní asistence (co nejdříve, jak je to možné) a domluvíte si společnou schůzku, která probíhá nejčastěji v domácnosti zájemce, případně v kanceláři Osobní asistence.

  • Na tomto setkání jste informován/a o podmínkách, rozsahu, ceně, pravidlech služby a aktuální kapacitě služby. Společně si vyjasníme představy: jaká očekávání máte, jaké jsou vaše potřeby, co můžeme nabídnout my. Vše zaznamenáváme do Záznamu z jednání se zájemcem, který je podkladem pro přípravu Smlouvy o poskytování Osobní asistence.

Následně vytipováváme vhodnou osobní asistentku/​případně asistenta. Toto období může v závislosti na kapacitě a personálním stavu trvat různou dobu, vždy se ale snažíme, aby šlo o dobu co možná nejkratší.

Před zahájením samotné služby nebo nejdéle v den zahájení služby je s vámi sepsána Smlouva o poskytování Osobní asistence, kde je přesně stanoveno, za jakých podmínek bude asistence poskytována: kdy, jaké úkony, za jakou úhradu apod. A stáváte se klientem Osobní asistence. Vzor smlouvy je uveden v dokumentech.

Kdy Vás jako zájemce o službu Osobní asistence můžeme odmítnout?

  • Nejčastěji z kapacitních důvodů, jinak řečeno: nemáme již místo. V takovém případě vám předáme kontakty na další dostupné služby. Pokud i přesto máte o naši službu zájem, budeme vás kontaktovat, jakmile se kapacita služby uvolní.
  • Může se také stát, že nespadáte do cílové skupiny. I v tomto případě vám doporučíme pro vás vhodnou službu.
  • V případě, že očekáváte nebo potřebujete službu, kterou my neposkytujeme, opět vás odkážeme na jinou vhodnou službu.